Close

Laatste post

Het belang van energie-effeciëntie van warmtepompen
Een warmtepomp is een belangrijke speler op het vlak van het duurzaam maken van gebouwen. Aangezien het gebruik maakt...
op okt 26, 2020 | door Sharon De Lille
Het geluid van warmtepompen
Warmtepompen zijn niet meer weg te denken uit onze huidige moderne woningen. In heel Europa kunnen we 30 miljoen...
op okt 23, 2020 | door Sharon De Lille
Vaillant climaVAIR airco
De Vaillant climaVAIR is een lucht/lucht warmtepomp die uitermate geschikt is voor het geven van koeling en...
op okt 23, 2020 | door Sharon De Lille

Coronavirus

Geplaatst op: mrt 21, 2020 | Auteur: Jan De Lille

Het zijn vreemde tijden en ook voor Esanico is dit een geheel nieuwe situatie. Gedurende ons hele bestaan hebben wij steeds jullie vragen in verband met levertermijn, beschikbaarheid, mogelijkheden tot afhalingen en leveringen concreet kunnen beantwoorden. Vandaag moeten wij helaas toegeven dat wij de richtlijnen van de Belgische regering volgen en alles dus dag per dag bekijken. Toch willen wij één boodschap duidelijk melden: Esanico blijft ook gedurende deze crisis beschikbaar voor zijn klanten! Wij laten jullie niet in de steek.

Coronavirus

We kunnen het niet genoeg zeggen: Het zijn vreemde tijden en ook wij weten niet wat de toekomst zal brengen. Wat wij wel beseffen, is dat online-kopen meer dan ooit een must is zodat iedereen kan voldoen aan hetgeen ons door deze crisis zal helpen: “Stay at home!”. Esanico gaat hiervoor dan ook alles in de strijd gooien om jullie bij te staan om urgenties en depannages te ondersteunen.

Omdat wij de laatste dagen een heleboel vragen hebben ontvangen over hoe wij gedurende deze corona-crisis te werk gaan, vinden wij het van groot belang dat wij onze klanten verder inlichten over wat zij van ons kunnen verwachten. Esanico probeert dag in dag uit dezelfde service te bieden. Uiteraard wensen wij onmiddellijk erbij te melden dat deze wegens “social distancing” enige veranderingen zal moeten ondergaan. Wij zetten alles even op een rijtje:

Webshop en technische service

Wij blijven voor u beschikbaar! Onze webwinkel is 24/24 en 7/7 toegankelijk. Ons mailadres contact@esanico.be blijft continu bereikbaar en uw vragen en bestellingen zullen steeds beantwoord worden. Wij blijven tijdens onze kantooruren ook telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer: 03 711 00 14. Daar wij verplicht werden om thuis te werken, vragen wij u enig begrip wanneer het iets langer duurt alvorens u een sluitend antwoord krijgt. En kinderen of honden als achtergrondgeluiden horen er nu eenmaal bij, maar dit maakt geen verschil als het komt op de service die Esanico u zal aanbieden! Ook van thuis uit geven wij prioriteit aan onze klanten!

Leveringen

Esanico blijft leveren. Tot nu toe hebben wij nog geen problemen ondervonden bij leveringen buiten België, maar uiteraard kan hier altijd verandering in komen. Wanneer België de grens sluit, kunnen wij uiteraard ook onze goederen niet over de grens vervoeren. Wij zullen hier steeds duidelijk over communiceren naar onze klanten toe.

Voor nationale leveringen verwachten wij geen problemen, daar de Belgische regering duidelijk heeft gemaakt dat iedereen nog moet kunnen bevoorraad worden. Met andere woorden kunnen wij nog steeds uw bestellingen laten leveren door vrachtwagens in geval van grote zware leveringen en pakketjesdienst in geval van kleine coli’s.

Uiteraard kan eventuele stockbreuk of het niet aanvullen van stock door buitenlandse leveranciers ervoor zorgen dat bepaalde artikelen, moeilijker, met enige vertraging of in het slechtste geval niet kunnen geleverd worden tijdens deze lockdown. Uiteraard zullen wij steeds hierover onmiddellijk en concreet communiceren naar onze klanten toe.

Afhalingen

Wegens het toepassen van “social distancing” kunnen afhalingen niet uitgevoerd worden zoals jullie van ons gewoon zijn. Bij dringende gevallen en mits enige voorbereiding kunnen wij er wel voor zorgen dat uw bestelling wordt klaargelegd bij één van onze afhaalpunten in België. Deze bestellingen zullen dan kunnen afgehaald worden onder bepaalde instructies die correct moeten uitgevoerd worden. Niet alle bestellingen kunnen afgehaald worden en dit moet case per case bekeken worden. Daarom vragen wij aan jullie om alvorens te kiezen voor afhaling dit eerst met ons te bespreken zodat wij de mogelijkheid ervan kunnen bekijken.

Esanico zal er alles aan doen om steeds dezelfde service te blijven bieden aan onze klanten. Wij zijn er ons uiteraard wel van bewust dat niet alles identiek zal zijn, daar wij afhankelijk zijn van externe factoren zoals fabrikanten en leveranciers. Hierdoor kan het gebeuren dat wij sommige bestellingen niet kunnen uitvoeren zoals wij gehoopt hadden. Wat wij dus van zeer groot belang vinden is: Communicatie! Ook al staat er een moeilijke periode voor de deur, wij zijn er van overtuigd dat wanneer wij steeds een nauw opvolgende communicatie toepassen naar onze klanten toe, wij samen hierdoor geraken. Esanico staat klaar voor jullie!

Wij vragen dan ook uw begrip hiervoor en wij wensen vooral het volgende: Blijf gezond!

Opmerkingen (0)

Geen opmerkingen

Voeg een opmerking toe

U moet ingelogd zijn om een opmerking toe te voegen.

Close